tisdag 26 juli 2011

Tonåringar....

Och så va det den där ANDRA tonårsdottern också...

Det är helt fantastiskt att vara förälder åt tonårsbarn, inte nog med att man aldrig slutar att förvånas, man längtar nu nästan fram tills den dagen man är "riktigt" pensionerad.

Jag lovar att jag kommer att köra med barnen, precis så som de kör med mig. De ska få torka mitt bajs och jag ska sitta där i min rullstol och tjata om korv. När jag sedan fått korven, ja, då ska jag låtsas att mina löständer är borta och tvinga de numera "vuxna ungarna" till att göra någon annan mat och jag ska spela så där lagom senil. Så att det blir sådär lagom jobbigt för dem.

Hahaha, vad jag ska NJUTA. Jag ska heller aldrig vara nöjd. DEM ska nog få smaka på sin egen medicin...

Alltså kom den äldsta dottern hem på besök och fick sina julklappar. Hon verkade sådär lagom road, men hade vett nog att ljuga att hon tyckte om dem, tills hon kom härifrån och tills hon skrev på sin blogg om att "jag fick en väska, en parfym och lite annat...så jag ska väll inte klaga antar jag"!!!!!

Så skrev hon ungen!

Nog för att tonåringar är de mest egotrippade personligheterna som går på denna jord just nu, men för helsikke, de kan väll hålla tyst om de inte är nöjda, eller åtminstånde hålla masken!
Alltså blir mitt hår lite tunnare och läpparna smalare och lutar ner mot marken.

Jag är INTE BITTER, nej inte ALLS!?!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar