tisdag 26 juli 2011

Lilla Prinsessan...

Tonårsdottern med världens tråkigaste humor...

Dottern min är ju så gullig och fin, precis som en prinsessa ska vara, eller INTE!

Hon har dessutom ärvt min makes DÅLIGA humor och när det drabbar mig blir jag inte alls glad!
Men den här gången drabbade det maken.

Den lilla prinsessan, fyllde en flaska öl med vatten och tryckte tillbaka korken. När maken till sin lycka upptäckte att han hade kvar en öl av just den sorten. Visade det sig snabbt att och till makens besvikelse att DET VAR BLUFF. När han korkat upp flaskan och började hälla ut innehållet....då var det bara vatten!

Till saken hör också att maken och hans kompis kör med öl provningar och ölflaskan var en alldeles speciell sort. Hihi, tji fick han!

Han har endast sig själv att skylla, för den typen av tråkig, torr humor, det har den lilla prinsessan då inte ärvt från mig!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar