tisdag 26 juli 2011

Mer om livet med tonåringar...

Det är alltid lika roande att läsa tonårsdöttrarnas bloggar...

Tänk att det värdsliga problemen kan bli så stora ibland. Läs här nedan...

varför luktar så många fjortisar svett!?

det är nått som jag går och tänker på jävligt ofta! om man ska hålla på att sminka sig och shit måste man ju för bövulen kunna ta hand om sin LUKT????????????? jag tycker att det är så konstigt att man inte skulle märka det själv. jag skulle få panik om alla gick runt och sa att jag lukta svett va fan.. BLÄÄÄ. och om många tycker att man luktar svett är det säkert inte så att man inte vet om det själv!? alltså jag förstår mig inte på dem!? jaja när jag va som grovast fjortis lukta jag aldrig svett. fyfan! vad är deras problem!? okeej nu ska jag inte dra alla under en kamm men jag syftar på några stycken men jag nämner inga namn. hehe. jag lovar att det är folk som tänker lika dant som jag!? man måste ju kunna ta hand om sig ordändligt om man ska ha grovt mycket vax elller smink. åhh detta ämne är nått som jag stör mig på något grovt ska ni veta!!!!!!
jaja nu ska jag platta mitt hår borsta mina tänder och måla mina naglar. efter det ska jag slagga. hehe jaja sovgott! puss puss



okej den här är inte tagen då när jag var som grovast fjortis men här har ni en bild ifall.
Tänk att de små liven kan störa sig på en så världslig sak som kroppsodör?!?
Jag bli så full i skratt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar