lördag 23 juli 2011

Så var det...

Min DATOR...

Under ån tid har den retat mig vansinnigt mycket och jag har många gånger fantiserat om att döda den på det allra bästa sättet.

Men innan jag hunnit hoppa på den, kastat den på gatan i hopp om att någon förbipasserande bil skulle mangla den med marken. Tog den eget beslut om att ge upp...

Naturligt vis var det bitterljuvt. Jag tänkte ju att begrava den i vredesmod under ett pågående nervsammanbrott, en som sagt han den före mig. Och plötsligt blev jag utan dator!



Trotts mina blandade känslor var faktum att jag just då inte hade någon data...

Bildeb gick inte att rotera rätt! Rubriken som dök upp vis start av datorn sade såhär... "Det gick inte att starta datorn"

Sedan sade den såhär...



Och sedan... Inhandlade jag en ny dator! En födelsedags present i förväg av "La familia"

Dem är BÄST!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar