tisdag 1 maj 2012

Wrapp...

Är ett nytt sätt att handla billiga(re) saker på! OchTjäna lite, lite pengar.

Wrapp är en tjänst som erbjuder gratis presentkort!

Jag och många som jag känner använder en iPhone.
Gör man det, tar man enkelt ner wrapp app'en. Sen är det bara att skicka "gratis" presentkort till alla vänner som också har wrapp!

Jag har fyndat en hel del...

Som tex, lyktorna på bilden! Dem betalade jag hela 18 kr för!!! Fick ett wrapp presentkort hos EM (Europa Möbler) på 100 kr! Som jag sedan utnyttjade då jag handlade lyktorna!
Lyktorna kostade 59 kr styck. Med wrappen betalade jag endast mellanskillnaden, dvs 18 kr!

Lyktorna är bara en av allt jag handlat och utnyttjat wrapp på.

Om du är som mig och gillar att tjäna pengar. Är wrapp verkligen något jag kan rekommendera!!!

Skynda er nu och ta ner app'en och dela presentkort till dem du känner!
Och gå tillbaka presentkort att handla för! Så tuta och kör allt ni kan!

Så ni vet..!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar