tisdag 21 december 2010

Ge mig nässpray NU!!!

Eftersom mina älskade familjemedlemmar smittat mig med någon slags hemsk förkylning som aldrig riktigt bryter ut, utan hänger sig fast i kroppen och utsöndrar små små krämpor och besvär. Ena dagen har man feber, andra dagen ont i halsen och den tredje dagen ledvärk.

Det enda som varit konstant är den där jädrans nästäppan! Kan ju delvis bero på att jag sedan några år tillbaka är nässpraysberoende, naturligtvis är det så. Men det är en sak att få nässprayen ifred, då vet man ju att det bara är att spruta lite spray och så är problemet över efter en stund.

Men har man flera i familjen som lider av nästäppa, tar sprayen slut på en gång, vilket lämnar mig kvar i panik. När man får "lock" i näsan och om man dessutom lider av muntorrhet blir det lite extra besvärligt, då vill man hellst bara andas genom näsan och inte munnen.

Därför vill jag har nässpray NUUUUUU!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar