måndag 5 september 2011

neuLash

Är på väg att bli en riktig fluga.

Och som med allt annat rörande dagens jakt på det "perfekta" utseendet, åker mina kritikerglasögon på. Men den här produkten tror jag verkligen på!

Flera som testat innan mig har bekräftat att produkten håller vad den lovar. Det ska ta 30 dagar för att nå resultat. Men redan efter 3 dagars användande kan jag se resultat. Om än lite, men det syns att det händer något. Det känns overkligt. 


Kan det vara så att neuLash är en gåva till kvinnan?! I alla fall till en kvinna som mig som blivit välsignad med tunna korta ögonfransar?!

Håller produkten vad den lovar? Det kan bara tiden visa, men jag känner mig optimistisk. Det känns som att den kommer att göra det. Har du inte tålamod att se hur det går för mig, går det bra att beställa produkten här!

http://www.neulash.se/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar