lördag 18 februari 2012

Nya skidorna...

Är nu testade! Mina egen köpta skidor EVER! :-)

När jag var liten vallade man skidorna med stearinljus även fast jag hade ett par jätte moderna skidor för den tiden.

Igår skulle jag egentligen valla skidorna jag fått av "världens bästa" svägerska!
:-)

Det visade sig dock bli dyrare än jag räknat med o då sportbutiken erbjöd ett skidpaket till en rimlig peng slog jag till o köpte mig ett par splitter nya "high teck" skidor... Nämligen Vallningsfria sådana!

Så idag begav jag mig ut i spåret för en teståkning!

Med tanke på att dem är splitter nya o med tanke på det plusgradiga vädret var det tyngre än om det var kallare väder. Alltså minusgrader!

Okej, vad får "high teck" skidorna för betyg..?

Så som åket var idag ger jag dem 3 av 5. Då kan man ju undra varför dem inte fick full pott?

Därför att det samlades snökockor på det refflade partiet under skidorna!!! O det var tungt som f-n att åka. Jag skulle INTE ljuga om jag säger att jag var helt SLUT när jag gled in i mål!

Men jag TÄNKER INTE ge upp!!! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar